Artykuł sponsorowany

Ceramiczne gadżety promocyjne - dlaczego są tak skuteczne?

Ceramiczne gadżety promocyjne - dlaczego są tak skuteczne?

Nie ulega wątpliwości, że rozmaite gadżety promocyjne mają ogromny udział w budowaniu marki – jej wizerunku i rozpoznawalności na rynku. Agencje reklamowe i drukarnie oferują szeroki wybór gadżetów reklamowych. Na liście najpopularniejszych gadżetów niezmiennie plasują się ceramiczne kubki i filiżanki z nadrukiem. Z czego wynika ich skuteczność?

Znaczenie gadżetów reklamowych w budowaniu marki

Prowadzenie własnej działalności wymaga nie tylko stworzenia dobrego produktu, który będzie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Istotną kwestią jest także droga do klienta, który po ten produkt (czy usługę) sięgnie i przy nim pozostanie. Dzięki nowoczesnemu marketingowi, który przybiera różne kształty, takie jak np. oferowanie gadżetów reklamowych, jako przedsiębiorca możesz z powodzeniem dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.

Agencje reklamowe, takie jak Studio Siedem w Krakowie, oferują szeroki wybór rozmaitych gadżetów reklamowych: akcesoria elektroniczne (powerbanki, smartwatche), artykuły skórzane (torby, skórzane portfele) czy gadżety do domu (waga łazienkowa, pudełko na biżuterię, zestaw do manicure). Wśród prostych, a zarazem wysoce skutecznych gadżetów promocyjnych wymienić warto także akcesoria ceramiczne, jak kubki i filiżanki.

W czym tkwi sekret skuteczności kubka jako nośnika reklamy?

Ze względu na to, że klienci nie lubią nachalnych reklam, przedsiębiorstwa poszukują marketingowych rozwiązań, które staną się częścią życia konsumentów, a przy tym będą praktyczne i użyteczne. Jednym z akcesoriów, bez którego nie wyobrażamy sobie dnia – czy to spędzonego w domu, czy w pracy, jest właśnie kubek.

Filiżanka z nadrukiem logotypu marki to wysoce skuteczny nośnik reklamy – nie narzucającej się, ale stale obecnej w życiu klienta. Każdorazowe skorzystanie z kubka czy filiżanki przypomina klientowi o Twojej marce. Co istotne – kubek może też przyciągnąć uwagę innych osób, tym samym zwiększając zasięgi Twojego przekazu. Nie bez znaczenia jest także uniwersalność kubka jako nośnika reklamy – używa go przecież każdy, niezależnie od płci, wieku czy statusu. Kubek z nadrukiem możesz podarować zarówno pracownikom, kontrahentom, gościom na spotkaniu biznesowym, jak i potencjalnym klientom na różnego typu wydarzeniach, jak targi czy konferencje.

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.