Ceramiczne gadżety promocyjne - dlaczego są tak skuteczne?
![Ceramiczne gadżety promocyjne - dlaczego są tak skuteczne? Ceramiczne gadżety promocyjne - dlaczego są tak skuteczne?](https://d2yvmenv39glx3.cloudfront.net/images/f-254230-ceramiczne-gadzety-promocyjne-dlaczego-sa-tak-skuteczne.jpg)
Nie ulega wątpliwości, że rozmaite gadżety promocyjne mają ogromny udział w budowaniu marki – jej wizerunku i rozpoznawalności na rynku. Agencje reklamowe i drukarnie oferują szeroki wybór gadżetów reklamowych. Na liście najpopularniejszych gadżetów niezmiennie plasują się ceramiczne kubki i filiżanki z nadrukiem. Z czego wynika ich skuteczność?
Znaczenie gadżetów reklamowych w budowaniu marki
Prowadzenie własnej działalności wymaga nie tylko stworzenia dobrego produktu, który będzie odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Istotną kwestią jest także droga do klienta, który po ten produkt (czy usługę) sięgnie i przy nim pozostanie. Dzięki nowoczesnemu marketingowi, który przybiera różne kształty, takie jak np. oferowanie gadżetów reklamowych, jako przedsiębiorca możesz z powodzeniem dotrzeć do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.
Agencje reklamowe, takie jak Studio Siedem w Krakowie, oferują szeroki wybór rozmaitych gadżetów reklamowych: akcesoria elektroniczne (powerbanki, smartwatche), artykuły skórzane (torby, skórzane portfele) czy gadżety do domu (waga łazienkowa, pudełko na biżuterię, zestaw do manicure). Wśród prostych, a zarazem wysoce skutecznych gadżetów promocyjnych wymienić warto także akcesoria ceramiczne, jak kubki i filiżanki.
W czym tkwi sekret skuteczności kubka jako nośnika reklamy?
Ze względu na to, że klienci nie lubią nachalnych reklam, przedsiębiorstwa poszukują marketingowych rozwiązań, które staną się częścią życia konsumentów, a przy tym będą praktyczne i użyteczne. Jednym z akcesoriów, bez którego nie wyobrażamy sobie dnia – czy to spędzonego w domu, czy w pracy, jest właśnie kubek.
Filiżanka z nadrukiem logotypu marki to wysoce skuteczny nośnik reklamy – nie narzucającej się, ale stale obecnej w życiu klienta. Każdorazowe skorzystanie z kubka czy filiżanki przypomina klientowi o Twojej marce. Co istotne – kubek może też przyciągnąć uwagę innych osób, tym samym zwiększając zasięgi Twojego przekazu. Nie bez znaczenia jest także uniwersalność kubka jako nośnika reklamy – używa go przecież każdy, niezależnie od płci, wieku czy statusu. Kubek z nadrukiem możesz podarować zarówno pracownikom, kontrahentom, gościom na spotkaniu biznesowym, jak i potencjalnym klientom na różnego typu wydarzeniach, jak targi czy konferencje.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Kunce Krystyna. Zdobienie szkła użytkowego
Szkło ozdobne, użytkowe - detal
woj. łódzkie98-220 Zduńska Wola, Piekarska 26
-
Lemar s.c. Lepczyk M., Judkowiak K.
Szkło ozdobne, użytkowe - detal
woj. wielkopolskie61-579 Poznań, Przemysłowa 18
-
Olkowicz Iwona. Szkło ozdobne
Szkło ozdobne, użytkowe - detal
woj. lubelskie21-400 Łuków, Zimna Woda 36
-
Pro Domo. Paprocka R.
Szkło ozdobne, użytkowe - detal
woj. mazowieckie01-641 Warszawa, Marii Kazimiery 13